Is electrisch rijden de toekomst ? Electrische auto’s en fietsen kom je tegenwoordig iedere dag tegen in het verkeer. Electrisch rijden is gewoon enorm in opkomst en zal in de toekomst de standaard worden. Deze ontwikkeling vindt ook plaats op het gebied van scooters. Afgelopen maand zijn een aantal van deze ‘nieuwe’ electrische scooters bij […]
Continue Reading-
7 Manieren Om De Omzet Te Verhogen Met 360° & 3D Beelden
7 manieren om de omzet te verhogen met 360 & 3D beelden Continue Reading -
Bril Kever uit 1951 bij SNAP-360
De prijswinnaar van de ‘Show & Shine’ contest van Aircooled Winterfest 2017 is bij ons geweest. De prijs was een 360 graden fotoshoot van de winnende auto. Het betreft hier een Volkswagen Kever uit 1951 welke prachtig is gerestaureerd door de eigenaar. Zie hier onder de ‘Virtuele garage’ van deze fantastische oldtimer en draai hem […]
Continue Reading -
Verschil tussen losse foto’s & 360° productfotografie
Losse foto’s of 360 graden productfotografie – wat is het verschil? Losse product fotografie betreft het vastleggen van verschillende statische beelden van het product – voorkant, bovenkant, achterkant, onderkant, zijkant enz. Deze zijn gemaakt met behulp van een standaard tafelopstelling met camera op statief, stroboscoop of continue verlichting, achtergronden en laptop met beeldbewerkingsoftware. Deze beelden […]
Continue Reading -
Wat is het verschil tussen 3-D & 360° product fotografie?
360 graden productfotografie 360 graden product fotografie is product fotografie op één lijn – het product draait op een enkele as, terwijl de camera foto's maakt op bepaalde graad intervallen. Bijvoorbeeld, als je op een enkele as 72 foto's maakt voor een 360 graden productrotatie, maakt de camera een foto om de 5 graden als [...] Continue Reading -
3 redenen om te kiezen voor 360° productfotografie
1. Omzetvergroting: De consument ziet gedetailleerde functies van het product en kan het product rondom en van zeer dichtbij bekijken. Met het tonen van 360 graden productfoto’s heeft de bezoeker van uw website een bijna tastbare koopervaring. Het zorgt ervoor dat de consument sneller beslist om het product aan te schaffen of niet. Onderzoeken hebben [...] Continue Reading